A6 2011
Audi A6 2011 ir IV paaudzes Premium E (biznesa klases) luksus automobīlis uz platformas C7 (MLB), tiek ražots ar sedana (tips 4G) un universāla Avant (tips 4G5) virsbūvēm. A6 tiek ražots ar kombinēto tērauda un alumīnija nesošo virsbūvi, gareniski novietotu dzinēju, priekšpiedziņu vai patstāvīgu pilnpiedziņu ar starpasu pašbloķējošo cilindrisku vainagu diferenciāli. IV paaudzes A6 pirmizrāde notika 2010.gada decembrī, A6 sedana ražošana tika uzsākta 2011.gada martā, A6 Avant no 2011.gada aprīļa, savukārt sportiskās versijas S6 un S6 Avant uzsāka ražot 2011.gada septembrī. A6 un tā modeļi tiek ražoti Vācijā - Nekarsulmas pilsētā, Ķīnā - Čančuņas pilsētā (tiek ražota tikai versija A6L ar pagarinātu par 100 mm virsbūvi), kā arī tiek veikta SKD-montāža Indijā - Aurangabadas pilsētā, Meksikā - Monterejas pilsētā un Indonēzijā - Džakartas pilsētā. Cena sākot no ~ 31 000 Euro.
Audi A6
Audi A6 Avant
Audi S6/S6 Avant
Tehniskais raksturojums:
Bagāžnieka tilpums - A6 - 530 l, A6 Avant - 565/1660 l
Piekare - priekšējā daudzsviru McPherson tipa ar pneimoelementiem, aizmugurējā neatkarīgā ar trapecveida šķērsstieņiem un pneimoelementiem
Dzinēji - benzīna turbo TFSI 2.0 l R4 16V (180 Zs, 320 Nm), FSI 2.8 l V6 24V ar fāzu mainītāju AVL (204 Zs, 280 Nm), kompresora TFSI 3.0 l V6 24V ar fāzu mainītāju AVL (300 Zs, 440 Nm), versijām S6/S6 Avant - twin turbo TFSI 4.0 l V8 32V (420 Zs, 550 Nm)
dīzeļdzinēji - turbo TDI ar common rail 2.0 l R4 16V (177 Zs, 380 Nm), turbo TDI ar common rail 3.0 l V6 24V (204 Zs, 400 Nm) un turbo TDI ar common rail 3.0 l V6 24V (245 Zs, 500 Nm)
Transsmisija - 6-pakāpju mehāniskā ātrumkārba vai variātors Multitronic un 7-pakāpju robotizētā S-Tronic ātrumkārba versijām Quattro
Aprīkojums:
Kompleksā aktīvās drošības sistēma ESP II
8 drošības spilveni
Drošības sistēma CMS ar "crash" sensoriem
Aktīvā kruīzkontrole ACC
Line Assist
Adaptīvā šasija Audi Drive Select
Pilna elektropakete
Automātiskā parkošanās sistēma
Kompleksā vadības sistēma MMI
Stūres elektropastiprinātājs
Elektriskā rokas bremze
Parctronic
Daudzzonu klimatkontrole
Ksenona lukturi
Premium klases audiosistēma Bose
Pneimatiskā piekare ar 4 darba režīmiem un klīrensa regulēšanu uz augšu vai leju par 15 mm
Salona apdare ar dārgu ādu, audumu vai alkantaru, kā arī salona paneļi no alumīnija vai koka
Papildus aprīkojums:
Lūka
7-collu MMI displejs
Sporta aizmugurējais diferenciālis ar ierobežotu berzi quattro versijām
Audiosistēma Bang&Olufsen (15 skaļruņi, 1330 W)
TV-tūneris
Bezkontaktu atslēga Advanced Key
Dažādu variantu stūres rati, riteņu diski un salona apdares