R8 2011
Audi R8 ir luksus klases superauto ar aizmugurē novietotu dzinēju, kupejas un spaidera virsbūvēm uz Lamborghini Gallardo platformas, tips 42. Audi R8 tiek ražots ar pastiprinātu alumīnija nesošo virsbūvi (Audi Space Frame), pirms aizmugurējās ass gareniski novietotu dzinēju un patstāvīgu pilnpiedziņu, kura ir aprīkota ar starpasu viskomuftu un elektronisku vadību. Audi R8 tiek ražots vairākās versijās - R8, R8 V10, R8 Spider, R8 GT un R8 GT Spider. R8 pirmizrāde notika 2006.gada oktobrī Parīzes autoizstādē, ražošana tika uzsākta 2007.gada janvārī, versiju V10 un Spider ražošana tika uzsākta 2009.gada martā, savukārt versiju GT uzsāka ražot 2010.gada maijā, bet versiju GT Spider 2011.gada jūnijā. Audi R8 un tā versijas tiek ražotas Vācijā, Nekarsulmas pilsētā, quattro GmbH nodaļas ražotnē. Cena no ~ 115 000 Euro.
Audi R8
Audi R8 V10
Audi R8 Spider
Audi R8 GT
Tehniskais raksturojums:
Pašmasa - 1560 kg
Piekare - priekšējā un aizmugurējā sacīkšu tipa ar diviem šķērsstieņiem
Dzinēji - FSI 4.2 l V8 32V (430 Zs, 430 Nm), FSI 5.2 l V10 40V (525 Zs, 530 Nm) un FSI 5.2 l V10 40V (560 Zs, 540 Nm) GT versijai
Maksimālais ātrums - 301 km/h, versijai V10 - 316 km/h, versijai GT - 320 km/h
Uzrāviens līdz 100 km/h - 4.6 s, versijai V10 - 3.9 s, versijai GT - 3.6 s
Transsmisija - 6-pakāpju mehāniskā ātrumkārba vai 7-pakāpju sekvenciālā robotizētā ātrumkārba ar zemstūres pārslēgiem
Aprīkojums:
4 drošības spilveni
Kompleksā drošības sistēma EPS II
Pilna elektropakete
Salona ādas, alkantaras un alumīnija apdare
Klimatkontrole
Biksenona automātiskie lukturi ar LED gabarītlukturiem
Aktīvais antispārns
Papildus aprīkojums:
Augstākās klases audiosistēma Bang&Olufsen
Parctronic APS
Kruīzkontrole
Aktīvā piekare Audi Magnetic Ride ar mainīgu amortizāciju
18 collu metāla-keramiskās sacīkšu bremzes